Friday, January 7, 2011

..........

Salam...

salam pertemuan..itulah pembuka kata untuk post kali ini..agak lama aku tak merajinkan jari jemari aku untuk menaip di pentas ni...mungkin pelbagai andaian boleh di ungkap atau di duga tapi sebenarnya aku kekurangan idea untuk menulis dan menaip .

Selamat tahun baru aku ucapkan..ini merupakan tahun yang ke-23 untukku dapat menghirup nikmat di bumi Allah ini, alhamdulilah aku masih lagi bernafas ketika menaip post ini...syukur ku panjatkan kepada Allah yang maha Esa kerana dengan kudrat dan iradatNya dapat meneruskan perjuangan hidup ini.

Banyak perkara yang ingin aku ceritakan pada penulisan kali ini..banyak perkara yang terjadi pada diri aku dan sekiling diriku..ape yang pasti aku telah melaluinya..

Antara yang ingin aku tulis pada entri-entri yang akan datang berkaitan dengan diriku dan CHELSEA...

Emmm itu sahaja yang aku ingin beritahu...bertemu di entri yang lain..

salam


my love

No comments:

Post a Comment